İdari İşler Şube Müdürlüğü

İdari İşler Şube Müdürlüğü Görev Tanımı

  • Yönetim işlevlerini kullanarak şubenin etkin ve uyumlu bir şekilde faaliyet göstermesini sağlamak.
  • Daire Başkanlığına ait belgelerin dosyalanması ve arşivlenmesi işlemlerini gerçekleştirmek.
  • İlgili yazışmaları yapmak.
  • İdari birimlerin iş taleplerini değerlendirerek, işlerin yürütülmesi için takip ve geri dönüş sağlamak.
  • Görev alanına giren konularda gerektiğinde üst yönetime bilgilendirme, görüş ve öneriler sunarak destek sağlamak.
  • Yıllık faaliyet raporları hazırlamak ve Daire Başkanlığının diğer görevlerini yerine getirmek.
  • Kalite politikalarının ve hedeflerinin Daire Başkanlığı içinde iletilmesi ve benimsenmesini sağlamak.
  • Bilgi edinme, CİMER, KVKK uyum süreçleri ile ilgili süreçlerin takip işlemlerini yapmak.
  • Satın alınan malzemelerin muayene, kabul, kontrol, envanter, dağıtım ve garanti süresi izleme işlemlerini gerçekleştirmek.