İdari İşler Şube Müdürlüğü
İdari İşler Şube Müdürlüğü Görev Tanımı
- Yönetim işlevlerini kullanarak şubenin etkin ve uyumlu bir şekilde faaliyet göstermesini sağlamak.
- Daire Başkanlığına ait belgelerin dosyalanması ve arşivlenmesi işlemlerini gerçekleştirmek.
- İlgili yazışmaları yapmak.
- İdari birimlerin iş taleplerini değerlendirerek, işlerin yürütülmesi için takip ve geri dönüş sağlamak.
- Görev alanına giren konularda gerektiğinde üst yönetime bilgilendirme, görüş ve öneriler sunarak destek sağlamak.
- Yıllık faaliyet raporları hazırlamak ve Daire Başkanlığının diğer görevlerini yerine getirmek.
- Kalite politikalarının ve hedeflerinin Daire Başkanlığı içinde iletilmesi ve benimsenmesini sağlamak.
- Bilgi edinme, CİMER, KVKK uyum süreçleri ile ilgili süreçlerin takip işlemlerini yapmak.
- Satın alınan malzemelerin muayene, kabul, kontrol, envanter, dağıtım ve garanti süresi izleme işlemlerini gerçekleştirmek.